اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی به نقل از (pipe20.ir - پایپ ۲۰)

اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی به نقل از (pipe20.ir - پایپ ۲۰).


اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،تخفیف ویژه

ویدئو آموزشی درباره: اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

رییس شورای تامین دام گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت دولت در واردات گوشت قرمز باعث شد علاوه بر پرکردن خلأهای صنعت دامی کشور، دوره تنفسی به صنعت دام در پاییز و زمستان

داده شود و همین امر موجب افزایش زایش صنعت دامی کشور شد.

منصور پوریان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته آسیب‌های جدی به صنعت دام کشور وارد شد، افزود: دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای رشد تولید دام و افزایش تولید گوشت انجام داد، به طوری که در سال گذشته و در اوج مصرف، شاهد افزایش عرضه گوشت‌های وارداتی و تولید داخل بودیم.

دولت سیزدهم یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود را رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال اعلام کرد و توانست با تلاش و همت مسئولان و مدیران اقتصادی خود در وزارت جهاد کشاورزی کارگروه‌ها و قرارگاه‌هایی با حضور وزارتخانه‌های مربوط تشکیل دهد تا مسائل و مشکلات در صنعت و تولید برطرف شود.

دولت سیزدهم با ایجاد سامانه بازارگاه برای عرضه نهاده‌های دام و طیور با قیمت‌های مصوب، سیاست‌گذاری و مدیریت در تولید داخلی و تامین گوشت قرمز از محل واردات برای جبران کسری‌ها را انجام داد؛ به طوری که روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم و منجمد وارداتی از کشورهای مبدا همچون برزیل، روسیه، قزاقستان، مغولستان، رومانی، استرالیا و کنیا تامین و به کشور وارد شد.

گوشت‌های منجمد و گرم وارداتی با نرخ‌های مصوب عرضه شد؛ یعنی قیمت هر کیلوگرم لاشه گوشت گرم ۲۹۰ هزار تومان، به تناسب قطعات بین ۳۲۰ تا ۳۷۰ هزار تومان، هر کیلوگرم گوشت منجمد گوساله بین ۲۹۸ تا ۳۱۵ هزار تومان و گوشت منجمد گوسفندی ران ۲۸۵ هزارتومان، سردست ۲۷۵هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان در بازار عرضه شد و قیمت‌ها تغییری نداشت.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی با کد تخفبف (hash-66305cbb73556) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " اعلام قیمت مصوب گوشت‌ منجمد و گرم وارداتی " .