«انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

«انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول به نقل از (pipe20.ir - پایپ ۲۰)

«انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول به نقل از (pipe20.ir - پایپ ۲۰).


«انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: «انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( «انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; «انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; «انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، راهپیمایی روز قدس از ساعت ۹:۳۰ امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. یک راهپیمایی با حال

و هوای متفاوت.

راهپیمایی روز قدس امسال از یک سو تحت الشعاع جنگ غزه از یک سو و حمله موشکی اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و البته حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه و نیروی انتظامی در راسک و چابهار قرار داشت. برهمین اساس نیز علاوه بر شعارهایی که در سال‌های پیشین توسط مردم در سراسر کشور طنین انداز می‌شد، چند شعار جدید و مهم نیز شنیده می‌شد که می‌توان به «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» اشاره کرد.

‌در راهپیمایی امروز، مردم در کنار محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام تروریستی اخیر این رژیم جنایتکار در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه را محکوم و پیکر شهدای کنسولگری ایران در دمشق را در تهران تشییع کردند.

همه آمدند...

در راهپیمایی امسال چهره‌های سرشناسی چون علی لاریجانی، سردار حسین سلامی، حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، سردار اسماعیل قاآنی، سردار حاجی زاده، محمدجواد آذری جهرمی، محسن رضایی، سعید محمد، آملی لاریجانی، فرمانده کل ارتش و ... با حضور در میان مردم جنایت‌های اخیر اسرائیل را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی خامنه‌ای، فرزند ارشد رهبر انقلاب نیز در راهپیمایی روز قدس در کنار مردم حضور یافت.

هشدار به آمریکا و اسرائیل در قطعنامه ۷ بندی روز قدس

در بخشی از مراسم راهپیمایی روز قدس، قطعنامه این راهپیمایی برای مردم قرائت شد. این قطعنامه دارای ۷بند بود که در بند ۶ آن با اشاره به حمله موشکی اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق آمده است: «اقدام رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به‌شهادت رسیدن سرداران رشید سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی مستشاران نظامی ارشد ایران و شهدای همراه و حملات تروریستی جیش الظلم در راسک و چابهار جزء منظومه عملیاتی رژیم کثیف اشغالگر برای فرار از گرداب خودساخته در غزه و فرافکنی شکست جبران ناپذیر از جبهه مقاومت تعریف می‌شود لکن این اقدامات مذبوحانه حاصلی جز زوال زود هنگام این غده سرطانی در پی نخواهد داشت و مطمئناً با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.»

انتقام در راه است

از مهم ترین نکاتی که در میان اظهارات چهره‌های شاخص نظامی و سیاسی شنیده می‌شد، وعده انتقام از اسرائیل بود. سردار سلامی، فرمانده کل سپاه که سخنران این مراسم بود، گفت: «آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی ریشه که فروپاشی آن از هر نظر بسیار نزدیک است، هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی و امنیت فراروانی را متحمل شده است.» سردار سلامی به اسرائیل نیز هشدار داد که منتظر پاسخ باشد.

سردار سنایی راد هم بیان کرد: «ما در یک جنگ واقعی با صهیونیست هستیم، صهیونیست‌ها با بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه کار احمقانه‌ای انجام دادند چون حق پاسخگویی برای ما به وجود آمد.»

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص انتقام جنایت حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: «تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً‌ اجرا خواهد شد.»

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم نیز در یادداشتی نوشت: «امروز به هنگام شرکت در راهپیمایی روز قدس با انبوه جمعیت مردم در خیابان انقلاب همراه شدم. مقاومت مظلومانه مردم غزه و فشار افکار عمومی جهانی، هر قلدری خصوصا رژیم صهیونیستی را که نماد جنایت علیه بشریت، نسل کشی و تروریسم دولتی است از پا در می‌آورد. همه باید مراقب باشیم تا این رژیم از زیر ضربات افکار عمومی خارج نشود. یاد امام راحل به خیر که روز قدس را ایجاد کرد.»

* اهم اظهارات مسئولان سیاسی و نظامی را در جدول زیر بخوانید؛

ردیف

اسم/ سمت

اظهارات

۱

سردار حسین سلامی/ فرمانده کل سپاه

* رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و پس از آن امریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای امریکای جنایتکار باشد.

* این رژیم باید این واقعیت را درک کند که با گسترش ناامی‌ها نمی‌تواند امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد. این رژیم در معرض و در دسترس است و خودش هم این را می‌داند.

*ما هشدار می دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

* امریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی ریشه که فروپاشی آن از هر نظر بسیار نزدیک است، هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی و امنیت فراروانی را متحمل شده است.

۲

امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع

* رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه سیلی محکمی خواهد خورد.

* بی‌شک پیروزی نهایی را فلسطینی‌ها محقق خواهند کرد.

* تمام ملت‌های جهان و نیروهای مقاومت در منطقه امروز حامی ملت فلسطین هستند.

۳

امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش

* حمله تروریستی اخیر هم اقدام انفعالی و نشان ترس شدید رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در میدان نبرد است، این اقدام وحشیانه واکنشی به ناکامی‌ها است که با کمک فعالیت‌های امپراتوری رسانه‌ای شیطانی غرب بود که اخبار جنایات صهیونیست در بیمارستان شفا به گوش مردم جهان نرسد.

* صهیونیست سعی دارد مساله فلسطین را به موضوعی فرعی تبدیل کند، همه ناظران و تحلیلگران بر شکست اسرائیل اذعان دارند و همه می‌دانند که این رژیم نتواسته به نابودی حماس و آزادی اسرا دست پیدا کند.

۴

سردار حسین نجات، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله

* اسرائیل دو شکست بزرگ خورده، اول شکست اطلاعاتی است که برخلاف همه برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود عملیات طوفان الأقصی توانست تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند.

* دومین شکست صهیونیست‌ها در این است که به هیچکدام از اهداف خود باوجود بمباران چندماهه غزه نرسیدند و به همین دلیل دست به اعمال انفعالی می‌زند که نمایانگر اوج شکست و افتضاح رژیم اشغالگر قدس است.

* کارهایی که این رژیم در سوریه و دیگر نقاط انجام می‌دهد هم نشانگر خشم فراوانش از محور مقاومت است که دائما به این رژیم فشار می‌آورد و ضربه می‌زند.

۵

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه

* مردم مظلوم اما مقاوم غزه آماج خونخواری و جنایت‌گری صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و روزانه بیش از ۵۰ نفر زن و کودک مظلوم در حملات صهیونیست‌ها جان می‌بازند، این حماسه بزرگ امروز مردم بندرعباس و دیگر مردم بزرگ ایران در جای جای وطن مان عامل تقویت روحیه مقاومت و مردم غزه است.

۶

سرلشکر سید یحیی صفوی، مشاور رهبر انقلاب

*جبهه مقاومت و رزمندگان شجاع آن در لبنان، عراق، سوریه و یمن به حمایت از مظلومان فلسطین وارد صحنه نبرد غافلگیرانه و غیر منتظره‌ای علیه صهیونیست‌های جنایتکار و کودک کش شده‌اند.

*حمله نظامی هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه که برخلاف تمام قوانین و کنوانسیون های بین المللی بود و اکثر کشورهای جهان و سازمان ملل آن را محکوم کردند، مواضع رهبری انقلاب برای این شهادت‌های مظلومانه آنچنان باعث رعب و وحشت و ناامنی روانی برای جمعیت یهودی‌های غاصب و شهرک نشین صهیونیستی و خود رژیم شده که تا دیروز رژیم صهیونیستی بنا بر اخبار منتشر شده دستور تخلیه هفت سفارتخانه خود را در کشورهای مصر، ترکیه، اردن، بحرین، مراکش و دو کشور دیگر را صادر کرده است.

*شهرک نشین‌های صهیونیست از ترس پاسخ ایران و یا جبهه مقاومت از دیروز هجوم به فروشگاه‌ها برای تهیه مواد غذایی و ذخیره کردن آن و حتی خرید موتور برق روی آورده‌اند و یک فشار روحی روانی و ناامنی اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی به وجود آمده است.

*همان گونه که خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس ملت بزرگ ایران باعث نابودی رژیم بعثی عراق شد و راه کربلا باز کرد خون به ناحق ریخته هزاران شهید و مجروح فلسطینی و خون شهیدان قدس و فرماندهان آن همچون قاسم سلیمانی و محمدرضا زاهدی باعث آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی خواهد شد.

۷

سردار سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

* ما در یک جنگ واقعی با صهیونیست هستیم، صهیونیست‌ها با بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه کار احمقانه‌ای انجام دادند چون حق پاسخگویی برای ما به وجود آمد.

* صهیونیست‌ها در یک بن بست واقعی قرار گرفته‌اند، اسرائیلی‌ها بعد از ۶ ماه بمباران مستمر غزه به هیچ هدفی نرسیده‌اند.

* سخت افزار صهیونیست‌ها را آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی تأمین می‌کنند ولی از نظر نیروی انسانی با مشکل رو به رو هستند.

۸

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه

* خیزش مردم جهان در مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نشان از موفقیت تفکر انقلاب اسلامی دارد؛ مردم ما امروز مجدد با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که فلسطین مساله اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس جوشش خون مردم مسلمان و آزاده جهان فروکش نخواهد کرد.

* ما امروز شاهد حضور گسترده مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی روز قدس هستیم که نشان از بیداری این مردم و شکست دشمنان دارد؛ با وجود تلاش دشمن و دست نشاندگان تروریست او در منطقه برای ایجاد اختلاف در میان این مردم، باز هم حضور حماسی آنان در راهپیمایی روز قدس نشان از همراهی آنان با نظام اسلامی دارد.

۹

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم

* خداوند اینگونه مقدر کرد که سرداران ما در روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) به شهادت برسند و در روز قدس تشییع شوند تا جلوه خاصی به این روز ببخشند.

* این راهپیمایان همان مردمی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز در خیابان‌های شهرها و روستاهای مختلف از رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری می‌کنند و یقین داریم این احساس برآمده از قلب‌ها، دل‌ها و فریادها حتما به نابودی رژیم صهیونیستی و اعتلای عزت مردم فلسطین و مسلمین جهان منتهی خواهد شد.

۱۰

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه

* جنایات بعضاً بی‌سابقه‌ای که طی ۶ ماه اخیر از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه صورت گرفته است با حمایت‌های رژیم آمریکا بوده است و آمریکایی‌ها در این قضیه مسئول هستند و باید پاسخگوی جامعه جهانی باشند.

* صهیونیست‌ها طی ۶ ماه اخیر از هیچ جنایتی در غزه فروگذار نبودند و بعضاً جنایاتی را انجام دادند که حتی چهارپایان درنده‌خو نیز از انجام آنها اکراه دارند؛ صهیونیست‌ها علاوه بر نسل‌کشی و کودک‌کشی، در غزه به نوزادکُشی نیز روی آوردند؛ آنها ماهیت جنایتکارانه خود را به منصه ظهور رساندند و ثابت کردند که برای هیچ اصل و اصولی، اندک اعتباری قائل نیستند؛ امروز دیگر کسی در دنیا کمترین تردیدی در خصوص جنایتکار بودن صهیونیست‌ها ندارد.

۱۱

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم

* راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت تر از همه سال در ایران اسلامی و اقصی نقاط دنیا بود به این دلیل که رژیم صهیونیستی در غزه وجود اصلی خودش یعنی پستی و دیو صفتی و عدم پایبندی به حقوق بشر و قوانین بین المللی را نشان داد.

* همگان رفتار رژیم صهیونیستی را در تجاوز به محل دیپلماسی ما در دمشق و کودک کشی در غزه و همه جنایت ها در طول ۷۵ سال گذشته را دیدند؛ امروز مردم ما و همه مردم دنیا نشان دادند که موضوع فلسطین نه تنها موضوع اول جهان اسلام بلکه موضوع اول بشریت در دنیا است.

* امیدواریم این بیداری و این هوشیاری در دنیا به ویژه در جهان اسلام بتواند مایه نابودی و از بین رفتن این غده سرطانی باشد.

۱۲

صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام

* حضور مردم در این روز جهانی می‌تواند به شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مظلومان فلسطین کمک کند. مسلمانان باید از مظلومان فلسطین حمایت همه جانبه داشته باشند.

۱۳

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

* امسال ملت ایران یک بار دیگر به دنیا ثابت کرد ابتکاری که ۴۵ سال قبل برای حمایت از ملت فلسین انتخاب کرده یک ابتکار واقعی بوده و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی که دور از همه شعارهای حقوق بشر است نیز ثابت مرد ملت ایران راه درستی را انتخاب کردند و امروز نیز مدال افتخار دیگری بر سینه مردم ایران نصب خواهد شد.

*{ درخصوص انتقام جنایت حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق}: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً‌ اجرا خواهد شد.

*{ با اشاره به جنایت‌های گسترده صهیونیستها در غزه}: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده که برای نجات خود از آن دست به هر جنایتی می‌زند.

۱۴

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم

* مقاومت مظلومانه مردم غزه و فشار افکار عمومی جهانی، رژیم صهیونیستی را از پا در می‌آورد

* امروز به هنگام شرکت در راهپیمایی روز قدس با انبوه جمعیت مردم در خیابان انقلاب همراه شدم. مقاومت مظلومانه مردم غزه و فشار افکار عمومی جهانی، هر قلدری خصوصا رژیم صهیونیستی را که نماد جنایت علیه بشریت، نسل کشی و تروریسم دولتی است از پا در می‌آورد.

* همه باید مراقب باشیم تا این رژیم از زیر ضربات افکار عمومی خارج نشود. یاد امام راحل به خیر که روز قدس را ایجاد کرد.

۱۵

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

* امروز مردم دنیا می‌بینند کسانی که بیش از ۷۰ سال است می‌گویند ما ضامن امنیت جهانیم، از وحشیانه‌ترین جنایات پشتیبانی می‌کنند. امروز مردم دنیا می‌بینند کسانی که شعار آزادی می‌دهند، بدترین رفتارها و جنایات را در سلب آزادی انسان‌ها انجام می‌دهند.

*دو سال پیش همین مدعیان آزادی و امنیت و کسانی مانند بایدن و مکرون، به بهانه‌ای اشک تمساح می‌ریختند و از فوت یک خانم در ایران ابراز ناراحتی می‌کردند، اما امروز تمام جهان شاهدند همین افراد وقتی اسرائیل با موشک به بیمارستان حمله می‌کند و هزاران زن و کودک کشته می‌شوند، در کنار جنایتکاران می‌ایستند و میلیاردها دلار تسلیحات نظامی به آن‌ها می‌دهند. آمریکا نه‌تنها قطعنامه‌های شورای امنیت برای توقف جنگ غزه را وتو می‌کند، بلکه تنها در یک قلم، ۱۴ میلیارد دلار به صهیونیست‌ها کمک کرده است.

* همین‌ها چندین دهه و به ویژه پس از جنگ جهانی دوم، از یک طرف به اتکای زور و قدرت نظامی و ابزارهای اقتصادی و از سمت دیگر با قدرت رسانه‌ای خود می‌گویند ما باید مناسبات جهان را تعیین کنیم. اگر امروز می‌بینیم مدعیان آزادی و زندگی این جنایات را انجام می‌دهند، اتفاق جدیدی نیست. همین‌ها سردشت ما را در روز روشن بمباران شیمیایی کردند و صدها نفر به خاک و خون کشیده شدند و حتی یک بیانیه در مقابله با این حمله صادر نشد.

۱۶

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران

* ما معتقدیم که در آینده یقینا انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت و غزه هم به پیروزی نهایی خواهد رسید و شاهد سقوط اسراییل خواهیم بود.

*{درباره نحوه انتقام گیری از اسراییل}: قاعدتا تصمیم گیران سیاسی و نظامی کشور روی این مسأله فکر خواهند کرد و نمی‌خواهیم یک اقدام احساسی کنیم و حتما یک اقدام محکم و منطقی خواهیم کرد.

۱۷

پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)

* در تاریخ رژیم‌هایی که کمتر از رژیم صهیونیستی جنایت مرتکب شده‌اند به خاطر این جنایت‌ها از بین رفته‌اند و سرنوشت رژیم صهیونیستی نیز اینگونه خواهد بود، جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان انجام می‌دهد ناشی از قدرت نیست بلکه ناشی از ضعف است.

* این رژیم می‌خواهد خود را حفظ کند و چون توان مقابله با جریان مقاومت را ندارد، غیرنظامیان را مورد هدف خود قرار داده است.

* رژیم به مرگ قطعی و اضمحلال خود نزدیک می‌شود، این وعده الهی است و بر اساس اعتقادات دینی ما و فرمایشات امام خمینی رحمت‌الله و مقام معظم رهبری این اتفاق خواهد افتاد.

* امسال مردم با احساسات بالا در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند، ان‌شاءالله هر زودتر جشن پیروزی مقاومت و اضمحلال رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

۱۸

محمد جعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور

* رژیم صهیونیستی قطعاً می‌خواهد ایران را مستقیم درگیر جنگ کند و از سوی دیگر با توجه به اینکه می‌داند محور مقاومت در ایران است می‌خواهد محور مقاومت را بزند و قطعاً در این زمینه موفق نخواهد شد.

*{ در مورد نحوه پاسخگویی ایران به این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی}: قطعاً با در نظر گرفتن همه جوانب با تدبیر و قاطعانه پاسخ لازم به این تجاوز رژیم صهیونیستی داده می‌شود.

۱۹

منوچهر متکی، منتخب تهران در مجلس دوازدهم

* از ۱۹۱۷ تا ۱۹۴۸ صهیونیست‌ها تلاش کرده‌اند با اخراج فلسطینی‌ها بتوانند زمینه را برای ایجاد دولت صهیونیستی فراهم کنند و حامیان آن به رهبری آمریکا این رژیم را به رسمیت شناخته‌اند که لکه ننگی برای این جنایت کاران ثبت شده است.

*آزادی خواهی به یک خواست بین المللی تبدیل شده و آمریکا در اهداف خود کم آورده است.

* انقلاب فضای مجازی باعث شد استکبار ستیزان نتوانند اقدامات غیر انسانی خود را در سکوت خبری انجام دهند.

*سعی کردند جا بیاندازند که اسرائیل در منطقه ابر قدرت است اما این قدرت پوشالی با اقدامی جهادی طوفان الاقصی در هم پیچیده شد.

* شبکه‌های خبری انحصاری غرب نتوانستند این واکنش جهانی را در رابطه آزادی خواهی ملت‌ها سانسور کنند.

۲۰

مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس

* تمام انسان‌هایی که در این جامعه زندگی می‌کنند نسبت به جنایت و فاجعه‌ای که در غزه اتفاق می‌افتد اعتراض دارند چراکه ذات و نهاد واقعی رژیم صهیونیستی بر همه آشکار شده‌ است.

* حضور مردم در روز قدس اعتراض به کودک کشی رژیم صهیونیستی است.

* هر سال آخرین جمعه رمضان مردم به این رژیم اعتراض می‌کنند و می‌دانند که این رژیم صهیونیستی جز کودک کشی کار دیگری از دستش بر نمی‌آید.

* سیاستمداران باید تدبیری بیندیشند که این رژیم را به دام بیندازند.

۲۱

جواد اوجی، وزیر نفت

*{ با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد}: با حرکتی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده نشان داد که خودش برای تحقق این مساله عجله دارد. مطمئن باشید که به زودی شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

* در شریعت و دین ما تعریف شده که اگر مظلومی ندای یاری بطلبد، این مظلوم مسلمان باشد و یا غیر مسلمان بر هر مسلمانی واجب است که از او حمایت کند، در غیر این صورت آن شخص مسلمان نیست.

۲۲

احمد وحیدی، وزیر کشور

* ایجاد و ادامه حیات رژیم صهیونیستی بر مبنای ترور است و امروز این ترور را در سطح گسترده و در سرزمینهای اشغالی و در غزه مرتکب می شود.

* آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد یک نسل کشی است و رژیم صهیونیستی از انجام این جنایت هیچ ابایی ندارد.رژیم صهیونیستی پیش از این تلاش می کرد که ماهیت خود را بپوشاند اما امروز ماهیت این رژیم آنقدر آشکار شده که حتی هواداران آن هم در دفاع از این رژیم دچار مشکل هستند.

* رژیم صهیونیستی یک رژیم در حال اضمحلال است و دچار مشکلاتی در حوزه مسائل داخلی است و سعی می کند با دست و پا زدن و اشغال سرزمینهای جدید توجهات را به سمت دیگری معطوف کند که البته در این مسیر موفق نخواهد بود و این قبیل اقدامات دردسرهای بزرگتری را برای این رژیم درست می کند.

۲۳

عباسعلی کدخدایی، عضو شورای نگهبان

* روز قدس روز همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است و این همبستگی در روز قدس امسال بیشتر نمود پیدا کرده است.

* ان شاءالله با همت همه مسلمانان روزی را شاهد خواهیم بود که صهیونیسم جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

۲۷۲۱۵

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد «انتقام»؛ پیام راهپیمایان روز قدس به اسرائیل بود /ادای احترام سیاسیون، نظامیان و مردم به «شهدای راه قدس» +جدول با کد تخفبف (hash-66308f9d7eba9) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .