لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید به نقل از (pipe20.ir - پایپ ۲۰)

لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید به نقل از (pipe20.ir - پایپ ۲۰).


لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،قیمت روز

ویدئو آموزشی درباره: لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ایسنا، شرکت لاکهید مارتین اعلام کرده است که برای اولین بار آزمایش پروازی چهار موشک ضد کشتی دوربرد(LRASM) را انجام داده است. این آزمایش که

به صورت چهارگانه به پرواز درآمد، لحظه‌ای تاریخی برای این شرکت را رقم زد.

این آزمایش که بخشی از دوازدهمین رویداد آزمایشی یکپارچه(ITE-12) در اوایل ماه جاری میلادی بوده است، توان بالای این سلاح را از برنامه‌ریزی ماموریت تا یکپارچه‌سازی زنجیره حمله و اثرات آن بر هدف نشان داد.

موشک LRASM یک موشک کروز ضد کشتی است که توسط آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی(دارپا) برای نیروی هوایی و نیروی دریایی ایالات متحده طراحی شده است.

این موشک نسخه‌ای توسعه یافته از موشک AGM-158B JASSM-ER است و قصد دارد قابلیت‌های هدف‌گیری خودکار پیشرفته‌تری را نسبت به موشک ضد کشتی کنونی هارپون که از سال ۱۹۷۷ در خدمت است، ارائه دهد.

موشک LRASM همچنین یک موشک رادارگریز است که قابلیت بقاء و نابودی هدف را در برابر تهدیدات پیچیده دشمن فراهم می‌کند. برد آن ۲۰۰ مایل دریایی معادل ۳۷۰ کیلومتر است و می‌توان آن را از طیف وسیعی از هواپیماها پرتاب کرد.

موشک LRSAM حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم وزن و ۴.۲۶ متر طول دارد. عرض آن ۶۳۵ میلی‌متر و ارتفاع آن ۴۵۰ میلی‌متر است و طول بال آن ۲.۷ متر است.

این موشک همچنین دارای مجموعه‌ای از ابزارهای الکترونیکی است تا پس از پرتاب به طور مستقل کار کند.

فناوری LRASM وابستگی به پلتفرم‌های ISR، پیوندهای شبکه و ناوبری GPS را در محیط‌های جنگ الکترونیک تهاجمی کاهش می‌دهد. لاکهید مارتین توضیح می‌دهد که این عملیات هدایت پیشرفته به این معنی است که سلاح می‌تواند از داده‌های ناخالص نشانه هدف برای یافتن و از بین بردن هدف از پیش تعریف شده خود در محیط‌های مختلف استفاده کند.

لاکهید مارتین با ITE-12 گام بزرگ بعدی در تکامل LRASM را رقم زد و در این آزمایش، آخرین پیکربندی این موشک را تأیید کرد و زمینه را برای قابلیت‌های آینده فراهم کرد.

لاکهید مارتین در بیانیه مطبوعاتی خود آورده است: موشک LRASM به ‌عنوان عضوی از خانواده موشک‌های کروز AGM-158، قابلیت‌های دوربرد، بسیار قابل دوام و کشنده‌ای را در برابر رزمندگان سطحی مجهز به قابلیت‌های دفاعی بسیار بالا ارائه می‌کند که هیچ سلاح کنونی دیگری نمی‌تواند ارائه کند.

۵۸۵۸

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید با کد تخفبف (hash-663155ec25f92) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " لحظه تاریخی پرواز گروهی موشک‌ها فرارسید " .